Rust en stabiliteit
Kraamzorg NOP/Lemsterland
Informatie over corona-virus en kraamzorg

Wij zijn genoodzaakt om veilig met jou als cliënt en onze medewerkers om te gaan.
Daarom volgen wij de richtlijnen van de overheid, RIVM, GGD en de brancheorganisatie van Kraamzorg Bo Geboortezorg.
Wij hebben veel overleg met verloskundigen, ziekenhuizen en collega organisaties en volgen alle ontwikkelingen.
Wij assisteren bij bevallingen thuis en in ziekenhuis en leveren (vooralsnog) volledige uren zorg.
Er zullen extra hygiëneregels in acht genomen worden.
Voor intakegesprekken wordt telefonisch contact met je opgenomen: het kan worden verzet of anders telefonisch gedaan worden.
We zijn altijd telefonisch bereikbaar voor vragen.
Proberen wij zoveel mogelijk op de hoogte te houden via onze website, facebook en Instagram.
Maatregelen gaan echter zo snel, kijk daarom voor de meest actuele informatie op RIVM.nl

Klacht

Wij streven kraamzorg van zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren zodat we aan jouw wensen kunnen voldoen. Mocht je toch niet tevreden zijn over onze kraamzorg, dan vinden wij het belangrijk dat je dit aan ons meldt, zodat wij onze zorgverlening kunnen verbeteren. Wij raden je aan dit zo snel mogelijk te bespreken met de kraamverzorgende. Een gesprek werkt vaak verhelderend.

Mocht dit gesprek niet tot een bevredigende oplossing leiden dan kun je de klacht schriftelijk indienen bij onze directie. Kraamzorg NOP/Lemsterand, mevrouw C.A.M. Schaap

Of bij onze klachtenfunctionaris de heer mr. S.C. van der Leer (bij voorkeur) via sebastiaan@geboortezorgplus.nl of schriftelijk sturen naar Geboortezorgplus Franchise Hasselaarsweg 18, 1704 DW Heerhugowaard. Meer lezen over het klachtenreglement? Klik hier

 

© 2019 Kraamzorg NOP Lemsterland